torsdag 3. februar 2011

Salte Rockere





HURRA!!

Endelig kom lakris "seigmennene" tilbake!! Disse har jeg mange ganger tenkt på, savnet og snakket om.. Og nå er de her! HURRA! :-)

Jeg kjøpte en pose i dag, bare for å kjenne om de er så gode som jeg husker dem. Dette er jo en pose med Laban som består av tre forskjellige smaker, nemlig saltlakris, salmiakklakris og jordbærlakris.
Jeg begynner å lure på om jeg jeg husker helt hvordan de smakte før. Og ja, jeg tror jeg husker det. Jeg husker også at jeg brukte å bli veldig kvalm av å spise noen få "menn". - og det ble jeg i dag også :/ Så jeg vil nok tro at oppskriften - og smaken er noe den samme..

Men så begynner jeg også å tenke om all det savnet faktisk var savn etter smaken, eller om det bare var savn etter det "gamle" godteriet fra da vi var små. Det er jo godt å kunne mimre over ting! :-)

Jeg er veldig glad for å se at salte rockere har komt i butikkhyllen, men jeg tror ikke at jeg kommer til å kjøpe så mye av det.. Jeg tror jeg velger å ha de gode, gamle smakene i munnen og minnet rundt det. Jeg husker også hvordan posen såg ut. Moro! :)

Men for dere som ikke husker hvordan lakris seigmenn smakte før, - kjøp en pose med Salte Rockere da vel.. ;-) Nå er det snart helg, da er det lov å koooose seg.
Nam, nam! :p - og god helg!

2 kommentarer:

  1. Mmm, dei såg go ut! Tru ej må prøve dei til neste helg :) Sønst forresten salt Smurf burde komme tilbake, dèt savna ej! Dei va skikkla goe :)

    SvarSlett
  2. Salt Smurf burde komme tilbake ja!! Åh, dei va no skikkla goe ja! :-) *savne*
    Og salte ufo va kjempegoe!! Nam nam, d e godt å tenke på godteri når en prøva å ikkje ejte d.. hehe

    SvarSlett